12 / 6 / 2024
Konferenční Centrum City, Praha

Od akvizice po servis

sm_vizual.png_fullhd.png
Zajistěte si svou registraci za nejvýhodnější cenu už nyní!
Nejvýhodnější registrace
sm24temafinal.jpg

Hlavní téma: Od Akvizice po servis

V dnešním dynamickém obchodním prostředí je zásadní, aby se obchodníci neustále zdokonalovali a přizpůsobovali novým trendům.

Strategie akvizice zákazníků jsou východiskem pro stanovení metod identifikace a oslovení potenciálních klientů, s důrazem na personalizaci a efektivní využití digitálního marketingu.

Správná správa prodejního procesu je klíčem k úspěchu, včetně efektivního lead managementu a technik kvalifikace zákazníků. V éře digitální transformace hrají CRM a technologické nástroje podstatnou roli ve zvyšování efektivity obchodních týmů a v maximalizaci produktivity práce.

Techniky prodeje a vyjednávání poskytují obchodníkům praktické dovednosti pro zlepšení jejich výsledků. V této oblasti se zaměříme na nadcházející trendy a inovace, včetně AI, které budou formovat budoucnost obchodních strategií.

Zákaznická zkušenost a loajalita jsou neoddělitelnou podmínkou dlouhodobého úspěchu.  Součástí budování pozitivních vztahů s klienty je efektivní řízení zákaznického servisu za podpory datových analýz, které umožňují hlubší pochopení trhu a zákaznických potřeb a usnadňují rozhodovací procesy.

Více o konferenci

Chci se stát partnerem konference

Partnerství pro vás připravíme na míru vašim potřebám. Prohlédněte si, jaké hlavní výhody partnerské úrovně zahrnují.

Výhody partnerství

Aktuálně z Blue Events

Zobrazit archiv aktualit
CIO Agenda 2024: Jste připraveni na kyberhrozby zítřka?
05. 02. 2024
Otázka nezní „jestli?“, ale „kdy?“. Jste připraveni na to, že se vaše společnost stane terčem hackerů? Kyberbezpečnost je trvalým procesem, jehož
Zobrazit článek
Generace Z: Mezi Lidlem a TikTokem
10. 12. 2023
Jak komunikovat s generací, která ráda utrácí za prémiové účty aplikací, aby se vyhnula reklamnímu obsahu? Na tuto a další otázky přinesla odpovědi
Zobrazit článek
Big Data 2023: Nebojte se začít s AI, nabádají odborníci tuzemské firmy
27. 11. 2023
Jak vytvořit funkční „centrální mozek firmy“, který by každému oddělení zprostředkoval pokročilé datové analýzy a umožnil využít získané informace
Zobrazit článek