Program

08:00 - 09:00

Registrace účastníků

09:00 - 11:00

BLOK A: Kde může AI prodeji významně napomoci?

Moderuje
Kateřina Paterová, Media Relations, Blue Events

Uměle inteligentní prodávání?

Josef Holý, odborník na umělou inteligenci a spoluautor podcastu Kanárci v síti

Boom umělé inteligence zrychluje a má v následujících letech potenciál ovlivnit a změnit řadu oblastí lidské činnosti. Co systémy jako GPT umí? Jsou skutečně inteligentní? Na co si u nich dát pozor? A jak ovlivní naše vztahy, včetně těch obchodních? Josef Holý ve svém vystoupení zúročí mnohaleté zkušenosti jak z korporátního, tak startupového prostředí, i znalosti širších vztahů digitálních manipulací a dezinformací, které komunikuje při tvorbě podcastu Kanárci v síti.

Může AI ve výrobě zlepšit vztah se zákazníkem?

Jan Lát, CFO a místopředseda představenstva, BENEŠ a LÁT

Výrobní společnosti AI pomáhá při zpracování dat o stavu výrobních zařízení, a tím eliminuje jak reaktivní, tak preventivní odstávky, zvyšuje kapacitu výroby a dopředně notifikuje o změnách. Díky tomu dochází k minimalizaci termínových posunů, a když přeci jen nastávají, je obchod schopen je proaktivně komunikovat se zákazníkem. Ve vazbě na využití AI ve forecastování je pak v dlouhodobém horizontu snazší reagovat na potřebné kapacity výroby, logistiky, ale i třeba financování

AI, chytrá data, automatizace...Na co se těšit (a připravit) v B2B obchodu?

Martin Hošek, Business Consultant, IMPER

S moderními technologiemi se mění i způsob, jakým děláme byznys. Zásadní rozdíl je ve vytváření cílových skupin - k dispozici máme mnoho informací k segmentaci trhu pro přesnější marketing a obchod "na jistotu".

Znát svůj trh a vědět, kde si na něm stojíme, je pak i základem k implementaci dalších technologií - umělé inteligence i automatizace komunikace. Řekneme si, co by měl ještě dělat člověk a co automatizovat či přenechat AI.  A jak si vytvořit cílové skupiny, abyste násobně zvýšili šanci na prodej.

Využijte sílu Chatu GPT k posílení prodeje

Anna Bohoněk, Head of Business Development & Marketing, InSpace Proximity

Zjednodušte každodenní úkoly a nasaďte Chat GPT k vyhledávání zákazníků, ke zvýšení efektivity a zlepšení prodejních výsledků. Od praktických aplikací v prodejním procesu, jako je vyhledávání zákazníků a řízení vztahů, až po diskuzi o nedostatcích umělé inteligence v prodejní komunikaci. Využitím efektivních strategií překonáte omezení související s touto technologií a zajistíte nejen vyvážený přístup k využití umělé inteligence v B2B prodeji, ale i zvýšení svých prodejních výsledků.

11:00 - 11:30

Přestávka na kávu a čaj

11:30 - 13:30

BLOK B: Kde při prodeji bodují lidské zkušenosti a emoce?

Moderuje
Kateřina Paterová, Media Relations, Blue Events

Slevomat za odměnu: Efektivní online motivace klientů pro zvýšení vašeho obratu

Veronika Kotásková, ředitelka obchodu, Slevomat
Linda Vavříková, Founder Allegria and Head of Project Management, Slevomat

Porce inspirace a zábavy:  představení  revolučního online motivačního programu "Slevomat za odměnu". Jak přinést "Wow momenty" do vašeho podnikání ? Veronika a Linda se podělí o tajemství úspěšného odměňování klientů, obchodních partnerů a dodavatelů bez námahy.  Dozvíte se, jak tento nástroj může zlepšit loajalitu vašich zákazníků a tím zvýšit obrat firmy.

Vyjednávání a řízení cen - klasika, kterou nezmění ani AI

Karel Otýs, vyjednavač a konzultant nákupu

Obchodník by neměl být „úředník“. Nástup AI navíc může otevřít prostor pro návrat ke kořenům vyjednávání. Zaměříme se na to, jak vyjednávat ceny u zákazníků v době nejistoty a neustálých změn. Ukážeme si, co firemní nákup v oblasti cenotvorby očekává od dodavatele, a jak využít řízení cen jako cestu k posílení vztahu se zákazníkem.

Social selling – Jak pomocí LinkedIn budovat perspektivní obchodní vztahy kdekoli na světě

Jan Kyselý, Co-Founder, FUTURE SALES

Se správně nastaveným cílem a přístupem se může z LinkedIn stát jedna z vašich hlavních akvizičních platforem, a to v zásadě kdekoli na světě. Pojďme si společně krok po kroku ukázat, jak si nastavit svou vlastní dlouhodobou vizi práce s touto platformou. Proč jsou zde úspěšní hlavně ti, co se nebojí sdílet veřejně své know-how. A proč si obchodníci, co tlačí moc na pilu, většinou rychle vylámou na LinkedIn zuby.

Umí obchodníci v době technologií stále úspěšně prodávat?

Petra Hudeček Končelíková, Founder & General Partner, Nation1
Fares Měchura, Partner, Saleshero

V dnešní době umělé inteligence a digitálního světa se mnoho podnikatelů a obchodních manažerů ptá, zda jsou tradiční obchodní dovednosti stále relevantní. Je to pouze technologie, která rozhoduje o úspěchu v prodeji nebo jsou to i nadále klíčové kvality a schopnosti obchodníků? V diskusi se Petra a Fares zaměří na téma, které často bývá v éře technologií přehlíženo - jakou roli v úspěšném byznysu hrají tradiční obchodní dovednosti. Přestože moderní technologie mohou podnikatelům a obchodníkům usnadnit jejich práci, jsou to stále jedinečné kvality a schopnosti daného člověka, které rozhodují o tom, zda se obchod podaří uzavřít či nikoliv.

13:30 - 14:30

Přestávka na oběd a networking

14:30 - 16:00

BLOK C: Jak zlepšit prodejní výsledky s pomocí AI a zároveň nezapomenout na obchodní dovednosti?

Moderuje
Alexander Raiman, Partner, Saleshero

Panelová diskuse

Petr Ritz, Head of B2B Sales and Marketing, Samsung
Šimon Srp, CEO, Simon says
Bohumír Šaffek, Tribe Leader Omnichannel T-business, T-Mobile Czech Republic
Josef Holý, odborník na umělou inteligenci a spoluautor podcastu Kanárci v síti

Panelová diskuse předních expertů se zaměří na aktuální otázky správného mixu umělé a lidské inteligence při řízení prodeje:

·        Jsou dnešní obchodníci stále schopni efektivně komunikovat se zákazníky a naslouchat jejich potřebám?

·        Do jaké míry je žádoucí předat „úředničinu“ do sféry AI a uvolnit prostor pro udržení lidskosti v obchodních vztazích?

·        Bude umělá inteligence někdy schopna klást správné otázky / identifikovat problémy a potřeby obchodních partnerů?

·        Jak efektivně rozvíjet zaměstnance v sales a zajistit, aby se navzájem podporovali?

Diskutující budou zkoumat různé pohledy na tyto otázky a hledat způsoby, jak firmy mohou posílit své obchodní vztahy a zlepšovat své výsledky. Můžete se těšit na příval inspirace a obohacení o nové nápady a přístupy.

16:00 - 17:00

Networking a koktejl