Program Sales Managementu 2025

KC City, Praha

Program

úterý - 4 / 6 / 2024

08:00-09:00

Registrace, snídaně, networking

09:00-11:00

Blok A

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Partner, Blue Events
CRM z pohledu uživatele aneb "what's in it for me"
Jan Moravec
Jan Moravec Senior Account Executive CZ & SK, Salesforce
09:00-11:00

CRM z pohledu uživatele aneb "what's in it for me"

O čem to bude?

Kritickým faktorem, na kterém se dříve či později zadrhne mnoho CRM implementací, je uživatelská adopce, a to jak z pohledu obchodníka, tak z pohledu managementu. Jak tedy přistoupit k adopci a zajistit, aby CRM systém přinášel kýženou hodnotu všem uživatelům i firmě samotné? Existuje vůbec univerzální strategie, jak toho dosáhnout? Pojďme se společně kriticky podívat na nejčastější chyby, výhrady a slepé uličky i na to, a jak se jim vyhnout.

Jan Moravec

Jan Moravec

Senior Account Executive CZ & SK, Salesforce
Od CRM k zákazníkovi: Jak AI pomáhá řešit 4 slabiny, které brzdí výkon obchodních týmů
Jan Martínek
Jan Martínek Chief Sales Officer, Boost.space
09:00-11:00

Od CRM k zákazníkovi: Jak AI pomáhá řešit 4 slabiny, které brzdí výkon obchodních týmů

O čem to bude?

Daří se vašemu obchodnímu týmu plnit letošní cíle? Mnozí obchodníci bojují s překážkami, které nemají nic společného s jejich schopnostmi – tráví více času v CRM než se zákazníky, nemají prostor na kvalitní outbound, pracují s nepřesnými daty a zaměřují se jen na „áčkové“ klienty, zatímco ti ostatní zůstávají bez oslovení. V této prezentaci si ukážeme čtyři nejčastější problémy, které brzdí výkon obchodních týmů a především, jak je řešit pomocí chytré automatizace a umělé inteligence.

Jan Martínek

Jan Martínek

Chief Sales Officer, Boost.space
AI v rukou obchodníka: Méně práce, více výsledků, hlubší porozumění klientům
Jan Bouda
Jan Bouda průmyslový inženýr a specialista na školení a zavádění umělé inteligence
09:00-11:00

AI v rukou obchodníka: Méně práce, více výsledků, hlubší porozumění klientům

O čem to bude?

Obchodník s AI ušetří hodiny času týdně, komunikuje rychleji a lépe. Ví, co jeho klient skutečně chce ještě dřív, než to sám řekne.
Ukážeme vám, jak během pár minut vytvořit personalizovanou komunikaci, zacílit na ty správné lidi a zbavit se rutiny, která nás okrádá o čas na to opravdu důležité. Prakticky, konkrétně a bez zbytečných technikálií.

Jan Bouda

Jan Bouda

průmyslový inženýr a specialista na školení a zavádění umělé inteligence
Revoluce v obchodním rozhodování: Jak využít data a technologie pro efektivní řízení prodeje
Filip Soukup
Filip Soukup CSO, Saleskit
09:00-11:00

Revoluce v obchodním rozhodování: Jak využít data a technologie pro efektivní řízení prodeje

O čem to bude?

Jak bude vypadat budoucnost B2B obchodu? Způsob, jakým obchodní týmy rozhodují, připravují se na schůzky a přistupují k zákazníkům, se změní. Technologie a data nám umožní vidět každou příležitost dřív, než si ji uvědomíme.

Filip Soukup

Filip Soukup

CSO, Saleskit
Digitální dvojčata v sales: Překonávání hranic času, jazyků a škálovatelnosti pomocí AI avatarů
Juraj Felix
Juraj Felix Chief Executive Officer, Fameplay.ai
09:00-11:00

Digitální dvojčata v sales: Překonávání hranic času, jazyků a škálovatelnosti pomocí AI avatarů

O čem to bude?

Vytrénovali jsme přes 130 modelů, nasekali chyb za 144.000 EUR. Kde avataři skutečně přinášejí hodnotu? Od multijazyčné komunikace po školení produktových specialistů globálních týmů.

Juraj Felix

Juraj Felix

Chief Executive Officer, Fameplay.ai
11:00-11:30

Přestávka na občerstvení, kávu nebo čaj

11:30-13:30

Blok B

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Partner, Blue Events
Chcete prodat? Přestaňte nabízet a začněte se ptát. Skutečný obchod dělá expert, ne návod
Fares Měchura
Fares Měchura Partner, Saleshero
11:30-13:30

Chcete prodat? Přestaňte nabízet a začněte se ptát. Skutečný obchod dělá expert, ne návod

O čem to bude?

SPIN, MEDDIC, Sandler… Prodejních technik existuje celá řada. Ale žádná z nich za vás obchod nevyhraje, je to jen mapa. Skutečný úspěch v B2B prodeji stojí na schopnosti klást hluboké otázky a vést smysluplný dialog se zákazníkem. A to bez znalosti jeho hřiště, oboru, kontextu a zákaznických reálií zkrátka nejde. Často totiž nasazujeme složité postupy tam, kde by stačilo pochopit, co zákazníka skutečně trápí. Tato přednáška ukáže, jak vystoupit z autopilota prodejních technik a jak prodávat díky skutečné expertíze.

Fares Měchura

Fares Měchura

Partner, Saleshero
Jak přetavit vliv na LinkedIn v obchodní úspěch – lekce od těch nejlepších
Jiří Jambor
Jiří Jambor Co-founder & CSO, Future Sales
11:30-13:30

Jak přetavit vliv na LinkedIn v obchodní úspěch – lekce od těch nejlepších

O čem to bude?

Jirka se dlouhodobě věnuje práci s LinkedInem jako nástrojem pro obchodní růst a budování vlivu. Vede datový tým, který se specializuje na sběr a analýzu dat z této platformy, a pomáhá firmám hledat cesty, jak ze své aktivity na síti vytěžit maximum. Ve své přednášce ukáže, co stojí za úspěchem nejvlivnějších lídrů a tvůrců z řad CEO a top manažerů. Na konkrétních datech a analýzách odhalí, jak online vliv přetavit v reálné obchodní výsledky, a co si z toho můžete odnést i vy.

Jiří Jambor

Jiří Jambor

Co-founder & CSO, Future Sales
Neverbální boost: Jak vylepšit svou řeč těla a jak ji číst u druhých
Ivana Šedivá
Ivana Šedivá zkušená členka exekutivních i ne-exekutivních boardů, mentorka lídrů, stratég
11:30-13:30

Neverbální boost: Jak vylepšit svou řeč těla a jak ji číst u druhých

O čem to bude?

Řeč těla je jedním z klíčů k ovlivňování. I v salesu. Jenže do jaké míry máme svou vlastní řeč těla pod kontrolou? Jak ji číst u ostatních? A jak kontinuálně sami sebe trénovat, abychom měli šanci uspět s pomocí body language?  Tipy, triky a fakt jen maličko teorie.

Ivana Šedivá

Ivana Šedivá

zkušená členka exekutivních i ne-exekutivních boardů, mentorka lídrů, stratég
Motivující zpětná vazba – jak si říct, co potřebujeme
Renata Novotná
Renata Novotná konzultantka v oblasti týmové efektivity a zpětné vazby
11:30-13:30

Motivující zpětná vazba – jak si říct, co potřebujeme

O čem to bude?

Ten, kdo umí pracovat se zpětnou vazbou, posiluje nejen své vztahy, ale i svůj vliv. Dokáže lépe motivovat ostatní, řešit problémy včas a vést otevřený dialog. Zpětná vazba není jen o tom něco říct – je to o tom, co díky tomu může vzniknout. Společně se podíváme na zpětnou vazbu jako nástroj zralé a věcné komunikace, která pomáhá tvořit prostředí důvěry a spolupráce. A hlavně – přináší výsledky.

Renata Novotná

Renata Novotná

konzultantka v oblasti týmové efektivity a zpětné vazby
Zvedněte tržby i zisk: Jak RevOps přetvořil B2B byznys ve vítězný projekt
Miroslav Jirčík
Miroslav Jirčík Owner, CEO, 3D Fitness
Daniel Musil
Daniel Musil Co-owner & RevOps Evangelist, AITOM Digital
11:30-13:30

Zvedněte tržby i zisk: Jak RevOps přetvořil B2B byznys ve vítězný projekt

O čem to bude?

Revenue Operations (RevOps) je přístup, který propojuje marketing, obchod a zákaznickou péči pomocí dat, technologií a procesů. Jeho cílem je zvýšit růst, ziskovost a sladit firemní týmy. V USA už RevOps využívají lídři trhu i technologické startupy a v Česku se začíná prosazovat díky konkrétním výsledkům. Seznámíme vás krátce se samotnou metodikou, ale hlavní část příspěvku bude věnována případové studii firmy 3D Fitness, které RevOps pomohl během jednoho roku zvýšit obrat z 55 na 67 milionů korun a ziskovost z 10 % na 15 %. Ukážeme konkrétní kroky implementace a změny, které k tomu vedly.

Miroslav Jirčík

Miroslav Jirčík

Owner, CEO, 3D Fitness
Daniel Musil

Daniel Musil

Co-owner & RevOps Evangelist, AITOM Digital
13:30-14:30

Pracovní oběd, networking

14:15-16:00

Blok C

Moderuje:
Alexander Raiman , Partner, Saleshero
Panelová diskuze: Lead the Deal: Obchod jako motor růstu – doma i ve světě
Gabriela Takáčová
Gabriela Takáčová Co-founder, Chief Business Officer, Recombee
Pavel Cesnek
Pavel Cesnek Managing Director, Ždas
Pavel Doležal
Pavel Doležal Partner, Keboola
Radovan Doležal
Radovan Doležal Regional Sales Director, Conteg
Ondřej Krátký
Ondřej Krátký CEO & founder, Grid.online
14:15-16:00

Panelová diskuze: Lead the Deal: Obchod jako motor růstu – doma i ve světě

O čem to bude?

Jak nastavit obchodní cíle, škálovat týmy i procesy, vstupovat na nové trhy, a přitom zůstat blízko zákazníkovi? Co obnáší expanze do zahraničí a jak zvládnout odlišnosti kultur a regionů? A kde při tom všem najít rovnováhu mezi daty, technologiemi a obchodní intuicí? Panel nabídne zkušenosti lídrů z průmyslu i technologických firem a ukáže, proč je obchod víc než jen uzavírání jednotlivých dealů – je to strategie, která firmu posouvá kupředu.

Gabriela Takáčová

Gabriela Takáčová

Co-founder, Chief Business Officer, Recombee
Pavel Cesnek

Pavel Cesnek

Managing Director, Ždas
Pavel Doležal

Pavel Doležal

Partner, Keboola
Radovan Doležal

Radovan Doležal

Regional Sales Director, Conteg
Ondřej Krátký

Ondřej Krátký

CEO & founder, Grid.online
16:00-17:30

Networking a koktejl