Kritickým faktorem, na kterém se dříve či později zadrhne mnoho CRM implementací, je uživatelská adopce, a to jak z pohledu obchodníka, tak z pohledu managementu. Jak tedy přistoupit k adopci a zajistit, aby CRM systém přinášel kýženou hodnotu všem uživatelům i firmě samotné? Existuje vůbec univerzální strategie, jak toho dosáhnout? Pojďme se společně kriticky podívat na nejčastější chyby, výhrady a slepé uličky i na to, a jak se jim vyhnout.
Daří se vašemu obchodnímu týmu plnit letošní cíle? Mnozí obchodníci bojují s překážkami, které nemají nic společného s jejich schopnostmi – tráví více času v CRM než se zákazníky, nemají prostor na kvalitní outbound, pracují s nepřesnými daty a zaměřují se jen na „áčkové“ klienty, zatímco ti ostatní zůstávají bez oslovení. V této prezentaci si ukážeme čtyři nejčastější problémy, které brzdí výkon obchodních týmů a především, jak je řešit pomocí chytré automatizace a umělé inteligence.
Obchodník s AI ušetří hodiny času týdně, komunikuje rychleji a lépe. Ví, co jeho klient skutečně chce ještě dřív, než to sám řekne.
Ukážeme vám, jak během pár minut vytvořit personalizovanou komunikaci, zacílit na ty správné lidi a zbavit se rutiny, která nás okrádá o čas na to opravdu důležité. Prakticky, konkrétně a bez zbytečných technikálií.
Jak bude vypadat budoucnost B2B obchodu? Způsob, jakým obchodní týmy rozhodují, připravují se na schůzky a přistupují k zákazníkům, se změní. Technologie a data nám umožní vidět každou příležitost dřív, než si ji uvědomíme.
Jirka se dlouhodobě věnuje práci s LinkedInem jako nástrojem pro obchodní růst a budování vlivu. Vede datový tým, který se specializuje na sběr a analýzu dat z této platformy, a pomáhá firmám hledat cesty, jak ze své aktivity na síti vytěžit maximum. Ve své přednášce ukáže, co stojí za úspěchem nejvlivnějších lídrů a tvůrců z řad CEO a top manažerů. Na konkrétních datech a analýzách odhalí, jak online vliv přetavit v reálné obchodní výsledky, a co si z toho můžete odnést i vy.
Řeč těla je jedním z klíčů k ovlivňování. I v salesu. Jenže do jaké míry máme svou vlastní řeč těla pod kontrolou? Jak ji číst u ostatních? A jak kontinuálně sami sebe trénovat, abychom měli šanci uspět s pomocí body language? Tipy, triky a fakt jen maličko teorie.
Ten, kdo umí pracovat se zpětnou vazbou, posiluje nejen své vztahy, ale i svůj vliv. Dokáže lépe motivovat ostatní, řešit problémy včas a vést otevřený dialog. Zpětná vazba není jen o tom něco říct – je to o tom, co díky tomu může vzniknout. Společně se podíváme na zpětnou vazbu jako nástroj zralé a věcné komunikace, která pomáhá tvořit prostředí důvěry a spolupráce. A hlavně – přináší výsledky.
Revenue Operations (RevOps) je přístup, který propojuje marketing, obchod a zákaznickou péči pomocí dat, technologií a procesů. Jeho cílem je zvýšit růst, ziskovost a sladit firemní týmy. V USA už RevOps využívají lídři trhu i technologické startupy a v Česku se začíná prosazovat díky konkrétním výsledkům. Seznámíme vás krátce se samotnou metodikou, ale hlavní část příspěvku bude věnována případové studii firmy 3D Fitness, které RevOps pomohl během jednoho roku zvýšit obrat z 55 na 67 milionů korun a ziskovost z 10 % na 15 %. Ukážeme konkrétní kroky implementace a změny, které k tomu vedly.
Jak nastavit obchodní cíle, škálovat týmy i procesy, vstupovat na nové trhy, a přitom zůstat blízko zákazníkovi? Co obnáší expanze do zahraničí a jak zvládnout odlišnosti kultur a regionů? A kde při tom všem najít rovnováhu mezi daty, technologiemi a obchodní intuicí? Panel nabídne zkušenosti lídrů z průmyslu i technologických firem a ukáže, proč je obchod víc než jen uzavírání jednotlivých dealů – je to strategie, která firmu posouvá kupředu.