Boom umělé inteligence zrychluje a má v následujících letech potenciál ovlivnit a změnit řadu oblastí lidské činnosti. Co systémy jako GPT umí? Jsou skutečně inteligentní? Na co si u nich dát pozor? A jak ovlivní naše vztahy, včetně těch obchodních? Josef Holý ve svém vystoupení zúročí mnohaleté zkušenosti jak z korporátního, tak startupového prostředí, i znalosti širších vztahů digitálních manipulací a dezinformací, které komunikuje při tvorbě podcastu Kanárci v síti.
Výrobní společnosti AI pomáhá při zpracování dat o stavu výrobních zařízení, a tím eliminuje jak reaktivní, tak preventivní odstávky, zvyšuje kapacitu výroby a dopředně notifikuje o změnách. Díky tomu dochází k minimalizaci termínových posunů, a když přeci jen nastávají, je obchod schopen je proaktivně komunikovat se zákazníkem. Ve vazbě na využití AI ve forecastování je pak v dlouhodobém horizontu snazší reagovat na potřebné kapacity výroby, logistiky, ale i třeba financování
S moderními technologiemi se mění i způsob, jakým děláme byznys. Zásadní rozdíl je ve vytváření cílových skupin - k dispozici máme mnoho informací k segmentaci trhu pro přesnější marketing a obchod "na jistotu".
Znát svůj trh a vědět, kde si na něm stojíme, je pak i základem k implementaci dalších technologií - umělé inteligence i automatizace komunikace. Řekneme si, co by měl ještě dělat člověk a co automatizovat či přenechat AI. A jak si vytvořit cílové skupiny, abyste násobně zvýšili šanci na prodej.
Zjednodušte každodenní úkoly a nasaďte Chat GPT k vyhledávání zákazníků, ke zvýšení efektivity a zlepšení prodejních výsledků. Od praktických aplikací v prodejním procesu, jako je vyhledávání zákazníků a řízení vztahů, až po diskuzi o nedostatcích umělé inteligence v prodejní komunikaci. Využitím efektivních strategií překonáte omezení související s touto technologií a zajistíte nejen vyvážený přístup k využití umělé inteligence v B2B prodeji, ale i zvýšení svých prodejních výsledků.
Porce inspirace a zábavy: představení revolučního online motivačního programu "Slevomat za odměnu". Jak přinést "Wow momenty" do vašeho podnikání ? Veronika a Linda se podělí o tajemství úspěšného odměňování klientů, obchodních partnerů a dodavatelů bez námahy. Dozvíte se, jak tento nástroj může zlepšit loajalitu vašich zákazníků a tím zvýšit obrat firmy.
Obchodník by neměl být „úředník“. Nástup AI navíc může otevřít prostor pro návrat ke kořenům vyjednávání. Zaměříme se na to, jak vyjednávat ceny u zákazníků v době nejistoty a neustálých změn. Ukážeme si, co firemní nákup v oblasti cenotvorby očekává od dodavatele, a jak využít řízení cen jako cestu k posílení vztahu se zákazníkem.
Se správně nastaveným cílem a přístupem se může z LinkedIn stát jedna z vašich hlavních akvizičních platforem, a to v zásadě kdekoli na světě. Pojďme si společně krok po kroku ukázat, jak si nastavit svou vlastní dlouhodobou vizi práce s touto platformou. Proč jsou zde úspěšní hlavně ti, co se nebojí sdílet veřejně své know-how. A proč si obchodníci, co tlačí moc na pilu, většinou rychle vylámou na LinkedIn zuby.
V dnešní době umělé inteligence a digitálního světa se mnoho podnikatelů a obchodních manažerů ptá, zda jsou tradiční obchodní dovednosti stále relevantní. Je to pouze technologie, která rozhoduje o úspěchu v prodeji nebo jsou to i nadále klíčové kvality a schopnosti obchodníků? V diskusi se Petra a Fares zaměří na téma, které často bývá v éře technologií přehlíženo - jakou roli v úspěšném byznysu hrají tradiční obchodní dovednosti. Přestože moderní technologie mohou podnikatelům a obchodníkům usnadnit jejich práci, jsou to stále jedinečné kvality a schopnosti daného člověka, které rozhodují o tom, zda se obchod podaří uzavřít či nikoliv.
Panelová diskuse předních expertů se zaměří na aktuální otázky správného mixu umělé a lidské inteligence při řízení prodeje:
· Jsou dnešní obchodníci stále schopni efektivně komunikovat se zákazníky a naslouchat jejich potřebám?
· Do jaké míry je žádoucí předat „úředničinu“ do sféry AI a uvolnit prostor pro udržení lidskosti v obchodních vztazích?
· Bude umělá inteligence někdy schopna klást správné otázky / identifikovat problémy a potřeby obchodních partnerů?
· Jak efektivně rozvíjet zaměstnance v sales a zajistit, aby se navzájem podporovali?
Diskutující budou zkoumat různé pohledy na tyto otázky a hledat způsoby, jak firmy mohou posílit své obchodní vztahy a zlepšovat své výsledky. Můžete se těšit na příval inspirace a obohacení o nové nápady a přístupy.